.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از اصولگرایی بعنوان یک تفکر و اندیشه بنیادی نه یک جناح و حزب سیاسی حمایت می کنیم
وی با اشاره به سوء برداشت برخی از سخنان اخیر وی در همایش مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها پیرامون حمایت از جریان اصولگرایی تاکید کرد: آنچه بیان شده است هرگز به منظور حمایت سیاسی و جناحی نبوده است.
از اصولگرایی بعنوان یک تفکر و اندیشه بنیادی  نه یک جناح و حزب سیاسی حمایت می کنیم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نیرو ، پاسداری از اصول ، آرمان ها و ارزش های انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن را که در حقیقت شالوده تفکر اصولگرایی است رسالت خطیر و وظیفه خود می داند.



به گزارش شمال نيوز ، سردار سرلشکر محمد علی جعفری در حاشیه بازدید از یگانهای سپاه پاسداران در استان خوزستان با اشاره به اینکه ،سپاه به عنوان نهادی برخاسته از متن مردم و جوشیده از زلال انقلاب اسلامی است ،افزود: تاریخ انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و مقاطع حساس و پرخطر پس از آن که همواره سرشار از رویارویی با تهدیدات دشمنان و مقابله با خطرات فراروی نظام و میهن اسلامی است بیانگر هوشمندی و آمادگی همه جانبه این نیرو در کنار سایر نیروهای مسلح در صحنه های نیاز بوده است.



وی با اشاره به سوء برداشت برخی از سخنان اخیر وی در همایش مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ها پیرامون حمایت از جریان اصولگرایی تاکید کرد: آنچه بیان شده است هرگز به منظور حمایت سیاسی و جناحی نبوده است.



سرلشکر جعفری گفت: سپاه براساس آموزه های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری وظیفه خود می داند از اصولگرایی بعنوان یک تفکر و اندیشه بنیادی و نه یک جناح و حزب سیاسی حمایت کند.



عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه افزود:‌ واژه اصولگرایی همه قشرها و آحاد جامعه که معتقد به نظام، انقلاب و التزام به اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت فقیه را دارند، شامل می شود.



وی گفت: اصولگرایی برگرفته از اندیشه های امام (ره) ،مقام معظم رهبری و در ذات و ماهیت انقلاب اسلامی جاری است و دایره آن هرگز محدود به احزاب و جناحهای سیاسی موسوم به اصولگرایان نیست.



فرمانده کل سپاه گفت: این خطای بزرگی است که برخی در صدد آنند تا دایره وفاداری و پای بندی به اصول، آرمانها و ارزشهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با جنجال رسانه ای در چارچوب واژه ها و عناوین محدود کنند تا فرزندان ایران در سپاه را آماج هجمه های تبلیغاتی خود قرار داده و آب به آسیاب دشمن بریزند.



سردار جعفری باردیگر با تاکید بر اهتمام سپاه به برگزاری انتخاباتی باشکوه و التزام به دخالت نکردن در رقابت های سیاسی به عنوان شاه بیت هشدارهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، در این مقوله، از همه کسانی که صادقانه نسبت به فرامین و رهنمودهای رهبری توجه داشته اند و حساسیت نشان می دهند تشکر می کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.